Nowoczesny wygląd, Big Data, formaty reklamowe związane z kontentem i tryb nocny. To kilka nowości z odmienionej strony głównej dobreprogramy.pl – serwisu o branży technologicznej z aktywną społecznością.
Stronę główną dobreprogramy.pl miesięcznie odwiedza nawet milion unikalnych użytkowników. Nową wersję zaprojektowano z myślą o komforcie korzystania oraz poprawie jakości ruchu w serwisie. Oprócz nowocześniejszej szaty graficznej na stronie pojawiły się elementy oparte na rozwiązaniach Big Data, które dopasowują najciekawsze treści dla użytkowników.
Wraz z uruchomieniem nowej strony głównej, dobreprogramy.pl eksponują niedawno powstałe sekcje, takie jak: TechMoto, SmartDom i Gaming. Uruchomiono również nowe formaty reklamowe, które skupiają się wokół kontentu. W serwisie pojawił się także tryb nocny umożliwiający komfortowe czytanie treści przy słabym oświetleniu.
– Postawiliśmy na wyważoną integrację tematyczną z ekosystemem obszaru Nowych Technologii w Wirtualnej Polsce. Chcemy wzajemnie się uzupełniać i zapewniać najszersze na rynku spektrum tematyczne z branży technologicznej w najlepszym wydaniu – mówi Rafał Warecki, prezes spółki dobreprogramy, wcześniej dyrektor obszarów technologicznych i motoryzacyjnych w WP. – Chcemy opowiadać o oprogramowaniu wszędzie, gdzie ono dzisiaj jest – dodaje.
dobreprogramy to jeden z największych i najstarszych serwisów branży technologicznej w Polsce. Redakcja porusza zagadnienia związane z oprogramowaniem, bezpieczeństwem w Internecie, sprzętem czy inteligentnymi rozwiązaniami w domu i samochodzie. Oprócz części publicystycznej, serwis skupia również aktywną społeczność internautów na jednym z największych w Polsce forów technologicznych oraz platformie blogowej. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI z maja 2018 serwisy technologiczne należące do Wirtualnej Polski są niekwestionowanym liderem pod względem zasięgu. Odwiedziło je 6,1 mln RU (z czego 3,9 mln RU stanowią dobreprogramy), generując 27 mln odsłon.