Mówi się, że w biznesie wizerunek firmy jest bardzo ważny. Decyduje on w większości przypadków, jak odbierany jest przedsiębiorca w różnych grupach docelowych. Dlatego ważne jest, aby pokazać się z jak najlepszej strony przy biznesowych wizytach.
Jak cię widzą, tak cię piszą
Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy to obowiązkowy element identyfikacji wizualnej. Decyduje on w dużej mierze o tym, czy kontrahent nawiąże współpracę z naszą firmą czy nawet nie weźmie pod uwagę tej oferty. Dlatego przy zapraszaniu na spotkanie biznesowe kontrahentów, należy zadbać o wszystkie elementy wizyty i krok po kroku ją zaplanować. Co trzeba zrobić?
Planowanie wizyty
Przedsiębiorca powinien zagwarantować swoim kontrahentom komfortowy pobyt w mieście, w którym prowadzi działalność. Może zapewnić im transport, wyżywienie i noclegi oraz ewentualne atrakcje, jak zwiedzanie miasta. Wszystko zależy od tego, ile chce wydać na organizację spotkania i jak bardzo jest ono dla niego ważne.
Należy zaplanować termin spotkania, miejsce jego organizacji, noclegi dla kontrahentów – najlepiej blisko lokalizacji spotkania biznesowego, jak i transfery – np. na lotnisko i z lotniska, czy na miejscu.
Obsługa ważnych gości biznesowych
Jeśli zależy nam na tym, żeby zrobić na ważnych gościach biznesowych jak najlepsze wrażenie, powinniśmy zdecydować się na kompleksową ich obsługę. Sekret tkwi w szczegółach, takich jak powitanie na lotnisku czy dworcu, zapewnienie transportu np. luksusowym autem lub nawet limuzyną i zorganizowanie dojazdu na spotkanie z hotelu. W viplimuzyny.com można wynająć odpowiednie auto wraz z kierowcą. Zrobi to na pewno duże wrażenie na partnerach biznesowych i będzie sprzyjać kreowaniu wizerunku dobrego gospodarza, który w wysokiej mierze dba o zadowolenie swojego gościa.
Harmonogram spotkania powinien być przedstawiony kontrahentom z wyprzedzeniem i zakładać m.in. czas na odświeżenie się po podróży, zwłaszcza dłuższej. Można też zaplanować ciekawe imprezy towarzyszące – kolację w regionalnej restauracji, wspólne zwiedzanie miasta czy nawet wizytę w filharmonii lub w teatrze. To już uzależnione jest od inwencji i budżetu organizatora.